Koszyk
- Łącznie urządzeń:
- 0
- Szacowana kwota:
- 0.00 zł
Podane kwoty są wyłącznie orientacyjne i nie są wiążącą ofertą w rozumieniu prawa.
Pomoc
Zlecenie
- Sprzedaż telefonu
-
Jak ustalić model aparatu komórkowego ?
Nazwa producenta i model mogą być umieszczone na obudowie urządzenia. Informacje te możesz znaleźć też w jego menu (np. Ustawienia > Ogólne > Urządzenie). W starszych telefonach można sprawdzić nazwę modelu po wyjęciu tylnej klapki i baterii.
-
Czy mogę sprzedać telefon i wystawić na niego fakturę VAT?
Tak, jeśli masz firmę, wystarczy że na etapie wyceny telefonu zaznaczysz, że chcesz wystawić fakturę VAT. Od tego momentu wycena telefonu będzie kwotą netto. Po mailowym potwierdzeniu ostatecznej wyceny wystawisz fakturę.
-
Ile telefonów mogę sprzedać?
Nie ma limitu liczby sprzedanych telefonów. Możesz nam sprzedać tyle urządzeń, ile chcesz. Jeśli masz firmę i chcesz sprzedać większą liczbę telefonów na fakturę VAT, zadzwoń pod numer +48 22 646 44 84.
-
Co zrobić, jeśli mojego telefonu nie ma na liście?
Prosimy o poinformowanie nas o tym – uzupełnimy katalog o ten model tak szybko, jak to możliwe. Do oferty staramy się jednak nie dodawać modeli, które są starsze niż 5 lat, gdyż nie jesteśmy w stanie zaproponować za nie żadnej kwoty.
-
Jak anulować złożone zlecenie?
Jeżeli zlecenie nie jest jeszcze złożone, wystarczy wyczyścić koszyk. W przypadku potwierdzonego zlecenia, prosimy jak najszybciej zadzwonić pod numer +48 22 646 44 84
-
Podałem złe dane lub sprzedałem niewłaściwy telefon. Jak to naprawić?
Prosimy jak najszybciej zadzwonić pod numer +48 22 646 44 84. Poprawimy błąd w zleceniu.
-
Jak ustalić model aparatu komórkowego ?
- Telefony uszkodzone
-
Czy kupujecie również telefony uszkodzone ?
W większości przypadków tak, ale kwoty jakie za nie oferujemy są znacznie niższe niż telefonów sprawnych i możemy je określić dopiero po przetestowaniu danego urządzenia. Podczas składania zlecenia uzyskasz wstępną wycenę swoich telefonów, ale dopiero po dotarciu do nas urządzeń oraz ich przetestowaniu prześlemy Ci wiadomość z ostateczną wyceną. Jeżeli ją zaakceptujesz, zawrzemy transakcję. Zwykle telefony spełniają nasze warunki i płacimy za nie podaną wcześniej wartość. Na pozostałe urządzenia proponuje mywycenę adekwatną do ich stanu. Jeżeli stopień zużycia lub uszkodzeń jest tak duży, że nie możemy zaproponować żadnej kwoty, telefon może być na Twoje życzenie poddany recyklingowi za darmo.
-
Kiedy telefon jest uznawany za uszkodzony?
Za telefon uszkodzony uznajemy taki, który:
- nie włącza się lub nie działa poprawnie
- ma uszkodzony wyświetlacz
- ma wyraźne uszkodzenia zewnętrzne (inne niż wynikajace z normalnej eksploatacji)
- nie posiada baterii
- nie posiada ładowrki
- posiada blokadę Simlock
- jest zablokowany (iCloud, FRP itd) -
Jak zaakceptować wycenę telefonu uznanego za uszkodzony?
Wystarczy wejść do swojego zlecenia i wybrać jego akceptację.
-
Nie zgadzam się na nową zaproponowaną kwotę. Jak was o tym poinformować?
Po otrzymaniu informacji o nowej wycenie można ją odrzucić. Wystarczy wejść w swoje zlecenie i wybrać opcję odrzucenia kwoty.
-
Nie zgodziłem się na kwotę oferowaną za uszkodzony telefon.Jak otrzymam go z powrotem?
Jeżeli ostatecznie nie zgodzisz się na zaproponowaną przez nas kwotę, telefon odeślemy do Ciebie w terminie do 14 dni.
-
Czy kupujecie również telefony uszkodzone ?
- Ceny
-
Czy ceny zakupu w katalogu się zmieniają?
Tak, w zależności od aktualnych cen rynkowych i popytu. Trudno jest przewidzieć, jak często cena danego telefonu będzie się zmieniała – może zarówno zmaleć, jak i się zwiększyć.
-
Jak dowiedzieć się, ile jest warty mój telefon?
Kliknij „Wyceń telefony”, znajdź w wyszukiwarce odpowiedni model, określ jego stan w kilku punktach i pokażemy Ci od razu wstępną wycenę.
-
Zmieniła się wycena telefonu, który zamierzam sprzedać. Czy możecie zapłacić mi starą cenę ?
Jeśli telefon nie został jeszcze zgłoszony w zleceniu, obowiązuje aktualnie podana cena. Jeżeli jednak cena zmieniła się po złożeniu zlecenia, jesteśmy w stanie zapłacić Ci starą cenę do 20 dni od złożenia zlecenia.
-
Czy ceny zakupu w katalogu się zmieniają?
Wysyłka
- Wysyłanie telefonów
-
Czy płacę za wysyłkę telefonów?
Nie – jeśli wysyłasz paczkę standardowo, nic płacisz. Wystarczy tylko przekazać zapakowaną przesyłkę kurierowi. Nie bierzemy jednak odpowiedzialności za zagubienie, uszkodzenie lub niedostarczenie przesyłki, nie pokrywamy też ewentualnych kosztów szkód powstałych w czasie transportu do nas.
-
Czy oprócz telefonu komórkowego mogę przesłaćrównież akcesoria?
Tak, ale za akcesoria nie płacimy.
-
Wysłałem/am niewłaściwy telefon. Jak to naprawić?
Prosimy jak najszybciej zadzwonić pod numer +48 22 646 44 84.
-
Wysłałem/am telefon z kartą SIM.
Prosimy jak najszybciej zadzwonić pod numer+48 22 646 44 84. Przed wysłaniem telefonu upewnij się, czy karta SIM została wyjęta. Jeśli trafi do nas, zostanie zniszczona.
-
Czy płacę za wysyłkę telefonów?
- Kurier
-
Jak zamówić kuriera?
Kuriera zamawiamy automatycznie po złożeniu zlecenia. Otrzymasz potwierdzenie zlecenia odbioru paczki e-mailem.
-
Zamówiony kurier nie przyjechał. Co robić?
Proszę się z nami skontaktować pod numerem telefonu +48 22 646 44 84 od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 16.00.
-
Jak zamówić kuriera?
- Dotarcie przesyłki
-
Jak sprawdzić, czy kurier dostarczył już do was paczkę z telefonami?
Informacja o dotarciu do nas przesyłki będzie wysłana na Twój adres e-mail. Wiadomość będzie też zawierała link do ostatecznej wyceny.
-
Jak sprawdzić, czy kurier dostarczył już do was paczkę z telefonami?
Płatności
- Osoby prywatne i firmy
-
Minęło ponad 14 dni od akceptacji zlecenia, a pieniądze jeszcze nie dotarły ?
Jeżeli minęło już 14 dni od czasu akceptacji zlecenia, ale jeszcze nie dotarły do Ciebie pieniądze, prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy lub telefonicznie pod numerem +48 22 646 44 84, a wyjaśnimy sytuację.
-
Mam firmę i chcę wystawić fakturę na sprzedawane telefony. Jak mam postępować?
Gdy wyślesz nam telefony i zaakceptujesz ich ostateczną wycenę, prosimy o wystawienie faktury VAT na sprzedane urządzenia i przesłanie jej do firmy Greenfone (w formie elektronicznej lub papierowej) nie później niż do 15. dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym została potwierdzona wycena w kwocie netto. Fakturę elektroniczną należy wysłać na e-mail biuro@greenfone.pl, a papierową – na adres Greenfone Sp. z o.o., ul. Goplańska 2b, 02-954 Warszawa.
-
Minęło ponad 14 dni od akceptacji zlecenia, a pieniądze jeszcze nie dotarły ?
- Organizacje charytatywne
-
Kiedy wskazana przeze mnie fundacja otrzyma pieniądze?
Pieniądze przekazane wybranym fundacjom przelewamy na ich konta raz na 3 miesiące.
-
Kiedy wskazana przeze mnie fundacja otrzyma pieniądze?