Orange Orange Recykling

Łącznie telefonów:
0
Szacowana kwota:
0.00 zł
Sprzedaję

Podane kwoty są wyłącznie orientacyjne i nie są wiążącą ofertą w rozumieniu prawa.

Pomoc

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy kupujecie również telefony uszkodzone ?

    Oczywiście, jednak kwoty jakie za nie oferujemy są niższe niż zamieszczone w katalogu i możemy je określić dopiero po przetestowaniu telefonów. Dlatego przy skladaniu zlecenia przez stronę podawana jest cena telefonów sprawnych i dopiero po dotarciu do nas oraz przetestowaniu ich przesyłamy na Twoje konto ostateczną wycenę. Jeżeli ją zaakceptujesz wtedy zawieramy transakcję. Z reguły większość telefonów spełnia nasze warunki i płacimy za nie pełną wartość. Za pozostałe proponujemy do 80% pełnej wartości. Jeżeli stopień zużycia lub uszkodzeń jest tak duży, że nie możemy zaproponować żadnej kwoty, telefon może być na Twoje życzenie zrecyklingowany za darmo.
  • Czy płacę cokolwiek wysyłając Wam telefony ?

    Nie, wysyłając nam standardowo nic płacisz. Wystarczy tylko wrzucić telefon do przesłanej przez nas koperty i wysłać do nas za pośrednictwem Poczty Polskiej. Jeżeli Twoje zlecenie obejmuje 6 i więcej telefonów zamówimy po nie kuriera. Na przesłanej przez nas kopercie bąbelkowej naklejona jest nalepka z danymi adresowymi, którą można również wydrukować ze swojego konta.Umieszczenie tych danych na przesyłce jest bardzo ważne, gdyż umieszczony tam kod kreskowy pozwoli szybko zidentyfikować przesyłkę. Proszę pamiętać, że nie bierzemy odpowiedzialności za zagubienie, uszkodzenie lub niedostarczenie przesyłki i nie pokrywamy kosztów szkód powstałych w czasie transportu do nas. Aby mieć pewność, że koperta dotrze do nas sugerujemy wysłanie jej jako przesyłki poleconej ( tą opłatę ponosi Klient).
  • Ile telefonów mogę sprzedać ?

    Nie ma limitu ilości sprzedanych tefonów. Możesz nam sprzedać tyle aparatów ile chcesz.
  • Jak dowiedzieć się, ile jest warty mój telefon?

    Aktualna cena Twojego telefonu podana jest pod jego zdjęciem w naszym katalogu.
  • Czy mogę wysłać Wam kopertę z telefonem wrzucając ją do skrzynki pocztowej?

    Oczywiście. Jest to najprostrzy sposób wysłania koperty. Jednak jeżeli chcecie mieć pewność, że przesyłka do nas dotrze, sugerujemy dostarczyć koperte do najbliższego Urzędu Pocztowego i tam samodzielnie dodatkowo opłacić dowód nadania.

Sprzedaż telefonu

  • Jak ustalić model aparatu komórkowego ?

    Nazwa producenta i model aparatu komórkowego umieszczone są pod baterią telefonu, zaś logo producenta zazwyczaj widoczne jest na korpusie aparatu . Jeżeli masz problem z wyjęciem baterii, sprawdź producenta (logo) i odszukaj na naszej stronie w jego katalogu zdjęcie swojego modelu.
  • Ile telefonów mogę sprzedać ?

    Nie ma limitu ilości sprzedanych tefonów. Możesz nam sprzedać tyle aparatów ile chcesz.
  • Co zrobić w sytuacji kiedy mojego telefonu nie ma na liście ?

    Rzeczywiście taka sytuacja - z uwagi na dużą ilość modeli telefonów- może się zdarzyć. Prosimy wtedy o poinformowanie nas o tym fakcie - uzupełniny katalog o ten model tak szybko jak to możliwe. Jednakże do oferty staramy sie nie dodawać modeli, które są starsze niz 5 lat, gdyż nie jesteśmy w stanie zaproponować za nie żadnej kwoty. Oczywiście te telefony również można przesłać do nas na adres: OPŁATA PRZERZUCONA NA ADRESATA umowa Nr 48/HH/W-wa/OA/08 z Pocztą Polską S.A., z dnia 16.12.2008 r. Greenfone Sp. z o.o. ul. Goplańska 2b 02-954 Warszawa Po umieszczeniu tego adresu na kopercie koszt przesyłki pokrywa nasza firma.
  • W Waszym katalogu za telefon, który chcę sprzedać nie oferujecie żadnych pieniędzy, czy mimo to mogę Wam go bezpłatnie przesłać?

    Oczywiście. Pomożemy Tobie bezpłatnie zrecyklingować ten telefon. Trzeba go tylko przesłać do nas korzystając z adresu: OPŁATA PRZERZUCONA NA ADRESATA umowa Nr 48/HH/W-wa/OA/08 z Pocztą Polską S.A., z dnia 16.12.2008 r. Greenfone Sp. z o.o. ul. Goplańska 2b 02-954 Warszawa Po umieszczeniu tego adresu na kopercie koszt przesyłki pokrywa nasza firma.
  • Jak usunąć złożone zlecenie?

    Jeżeli zlecenie nie jest jeszcze złożone ( krok Potwierdzenie) można to zrobić samodzielnie czyszcząc koszyk lub po prostu zamykając stronę. W przypadku potwierdzonego zlecenia, prosimy o szybki kontakt pod numerem +48 22 646 44 84 a usuniemy zlecenie z systemu.
  • Sprzedałem Wam nie ten telefon, jak to naprawić?

    Prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny pod numerem +48 22 646 44 84. Jeżeli nastapił błąd w zleceniu- poprawimy go na Twoim koncie.
  • Czy telefon musi być z ładowarką?

    Nie, nie musi być sprzedawany z ładowarką. Cena z naszego katalogu dotyczy telefonu bez akcesoriów, za które nawet jeżeli zostaną dołączone nie płacimy.

Telefony uszkodzone

  • Czy kupujecie również telefony uszkodzone ?

    Oczywiście, jednak kwoty jakie za nie oferujemy są niższe niż zamieszczone w katalogu i możemy je określić dopiero po przetestowaniu telefonów. Dlatego przy skladaniu zlecenia przez stronę podawana jest cena telefonów sprawnych i dopiero po dotarciu do nas oraz przetestowaniu ich przesyłamy na Twoje konto ostateczną wycenę. Jeżeli ją zaakceptujesz wtedy zawieramy transakcję. Z reguły większość telefonów spełnia nasze warunki i płacimy za nie pełną wartość. Za pozostałe proponujemy do 80% pełnej wartości. Jeżeli stopień zużycia lub uszkodzeń jest tak duży, że nie możemy zaproponować żadnej kwoty, telefon może być na Twoje życzenie zrecyklingowany za darmo.
  • Kiedy telefon uważacie za uszkodzony ?

    Za telefon uszkodzony rozumiemy taki telefon, który: -nie włącza się lub nie działa poprawnie -ma uszkodzony wyświetlacz -ma wyraźne uszkodzenia zewnętrzne ( inne niż wynikajace z normalnej eksploatacji) -nie posiada baterii
  • Jak zaakceptować Waszą ofertę na telefony uszkodzone ?

    Należy wejść do swojego konta / moje zlecenia , wybrać właściwe zlecenie i je zaakceptować.
  • Nie zgadzam się na nową zaproponowana kwotę - jak Was o tym poinformować ?

    Po otrzymaniu informacji o nowej wycenie można ją odrzucić w panelu moje konto / moje zgłoszenia, po wybraniu właściwego zlecenia.
  • Nie zgodziłem sie na kwotę oferowana za uszkodzony telefon, jak otrzymam go z powrotem ?

    Jeżeli ostatecznie nie zgodzisz się na zaproponowaną przez nas kwotę, telefon wyślemy Tobie na podany na stronie adres w terminie 14 dni.

Ceny zmieny cen

  • Czy ceny zakupu się zmieniają ?

    Tak, zmieniają się w zależności od aktualnej ceny rynkowej i popytu. Bardzo trudno jest przewidzieć, jak często cena będzie ulegała korekcie, ale może ona zarówno zmaleć jak i zwiększyć się.
  • Jak dowiedzieć się, ile jest warty mój telefon?

    Aktualna cena Twojego telefonu podana jest pod jego zdjęciem w naszym katalogu.
  • Cena na telefon, który zamierzam sprzedać właśnie się zmieniła, czy możecie zapłacić mi starą cenę ?

    W przypadku, kiedy telefon nie został jeszcze zgłoszony w zleceniu, niestety nie możemy. Jeżeli natomiast cena zmieniła się po złożeniu zlecenia jesteśmy w stanie zapłacić Tobie starą cenę do 20 dni od złożenia zlecenia.
  • Jeżeli wybiore opcję przekazu poczowego to z sumy, którą chce mi przekazać Pocza Polska zabierze jakiś procent czy Wy pokrywacie ten koszt?

    Oczywiście my ten koszt pokrywamy. Jeżeli natomiast przekaz pocztowy nie zostanie przez Klienta odebrany, to ponowne wysłanie jej skutkuje pomniejszeniem tej kwoty o koszt wykonania tej operacji.

Wysyłanie telefonów

  • Czy płacę cokolwiek wysyłając Wam telefony ?

    Nie, wysyłając nam standardowo nic płacisz. Wystarczy tylko wrzucić telefon do przesłanej przez nas koperty i wysłać do nas za pośrednictwem Poczty Polskiej. Jeżeli Twoje zlecenie obejmuje 6 i więcej telefonów zamówimy po nie kuriera. Na przesłanej przez nas kopercie bąbelkowej naklejona jest nalepka z danymi adresowymi, którą można również wydrukować ze swojego konta.Umieszczenie tych danych na przesyłce jest bardzo ważne, gdyż umieszczony tam kod kreskowy pozwoli szybko zidentyfikować przesyłkę. Proszę pamiętać, że nie bierzemy odpowiedzialności za zagubienie, uszkodzenie lub niedostarczenie przesyłki i nie pokrywamy kosztów szkód powstałych w czasie transportu do nas. Aby mieć pewność, że koperta dotrze do nas sugerujemy wysłanie jej jako przesyłki poleconej ( tą opłatę ponosi Klient).
  • Czy oprócz telefonu komórkowego, mogę przesłać Wam również akcesoria ?

    Oczywiście, jednak za akcesoria nie płacimy dodatkowo.
  • Wysłałem Wam nie ten telefon, jak to naprawić ?

    Prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny pod numerem +48 22 646 44 84.
  • Wysłałem telefon z karta SIM ?

    Prosimy o jak najszybszy kontakt pod numerem telefonu +48 22 646 44 84 .Przed włożeniem telefonu do koperty upewnij się, czy karta SIM została wyjęta - jeśli trafi do nas zostanie zniszczona.

Przesyłka, paczka, koperta

  • Zarejestrowałem się na stronie i złożyłem zlecenie. Jak szybko otrzymam od Was kopertę ?

    Po złożeniu przez Ciebie zlecenia na Twoim koncie pojawia się informacja o jego przyjęciu przez nas. Oznacza to, że została do Ciebie wysłana koperta i powinieneś otrzymać ją w przeciągu kilku dni.Jeżeli to nie nastąpi, prosimy o kontakt pod numerem +48 22 646 44 84.
  • Co zawiera wysłana przez Was koperta ?

    W wysłanej przez nas kopercie znajduje się zaadresowana koperta bąbelkowa , w której będziesz mógł przesłać nam telefony.
  • Nie otrzymałem koperty, dlaczego ?

    Jeżeli zgłoszenie zostało przez nas przyjęte koperta z całą pewnością została wysłana. Jeśli czas oczekiwania na nią jest dłuższy niż z 10 dni roboczych prawdopodobnie nastąpił jakiś problem z jej dostarczeniem przez Pocztę Polską. Proszę sprawdzić, czy Twoje dane adresowe zamieszczone na koncie są prawidłowe oraz wysłać nam maila informacyjnego, a prześlemy Ci nową kopertę. Aby przyśpieszyć proces sprzedaży sugerujemy wydrukowanie naszych danych adresowych ze swojego konta, umieszczenie ich na przygotowanej przez siebie bezpiecznej kopercie i przesłanie do nas.
  • Ile telefonów mogę umieścić w bezpłatnej kopercie ?

    Do kopert, które wysyłamy powinno zmieścić się do 5 telefonów. Telefony w ilości do 5 sztuk powinny być przesyłane w kopertach - nie w paczkach ( warunki umowy z Poczta Polską). Jeżeli zlecenie zawiera 6 i więcej telefonów można zapakować je do dowolnego, bezpiecznego opakowania - zostanie zabrana przez opłaconego przez nas kuriera.
  • Dlaczego dane adresowe trzeba drukować a nie wpisywać ręcznie ?

    Ręczne zaadresowanie przesyłki - z uwagi na ewentualne błędy, literówki - może nie być honorowane przez Pocztę Polską oraz nie będzie zawierać kodu kreskowego, umożliwiającego szybkie przyporządkowanie przesyłki do Twojego konta. Proszę pamiętać, że nie bierzemy odpowiedzialności za zagubienie, uszkodzenie lub niedostarczenie przesyłki i nie pokrywamy kosztów szkód powstałych w czasie transportu do nas. Aby mieć pewność, że koperta dotrze do nas sugerujemy wysłanie jej jako przesyłki poleconej ( tą opłatę ponosi Klient).
  • Czy mogę wysłać Wam kopertę z telefonem wrzucając ją do skrzynki pocztowej?

    Oczywiście. Jest to najprostrzy sposób wysłania koperty. Jednak jeżeli chcecie mieć pewność, że przesyłka do nas dotrze, sugerujemy dostarczyć kopertę do najbliższego Urzędu Pocztowego i tam samodzielnie dodatkowo opłacić dowód nadania.

Kurier

  • Jak mogę zamówić kuriera ?

    Kurier może być zamówiony do przesyłki zawierającej 6 i więcej telefonów. Przy złożeniu takiego zlecenia obok jego numeru w Twoim koncie pojawia się ikonka koperty. Po kliknięciu zostanie nam przesłana wiadomość o konieczności zamówienia kuriera. Nasz handlowiec skontaktuje się z Tobą i ustali szczegóły transportu. Jeżeli kontakt z naszej strony nie nastąpi w przeciągu 2 dni roboczych , proszę się z nami skontaktować pod numerem telefonu +48 22 646 44 84.
  • Zamówiony kurier nie przyjechał. Co mam zrobić ?

    Proszę się z nami skontaktować pod numerem telefonu +48 22 646 44 84 od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 16.00

Dotarcie przesyłki

  • Jak sprawdzić czy koperta z moim telefonem do Was dotarła ?

    Po otrzymaniu przez nas koperty, na Twoim koncie pojawi się informacja o tym. Jeżeli zdecydowałeś się wysłać telefony przesyłką poleconą, Poczta Polska ma obowiązek dostarczyć ją do nas w ciągu 14dni od daty nadania. Jeżeli po upłynięciu tego okresu na Twoim koncie nie będzie zamieszczona informacja o tym, że przesyłka do nas dotarła, możesz złożyć reklamacje zob. http://www.poczta-polska.pl:8080/bip/index.jsp?artId=9 .
  • Wysłałem do Was kopertę jako list polecony. Jak sprawdzić czy koperta do Was dotarła ?

    Po otrzymaniu przez nas koperty, na Twoim koncie pojawi się informacja o tym. Poczta Polska ma obowiązek dostarczyć do nas przesyłkę rejestrowaną w ciągu 14dni od daty nadania. Jeżeli po upłynięciu tego okresu na Twoim koncie nie będzie zamieszczona informacja o tym, że przesyłka do nas dotarła, możesz złożyć reklamacje zob. http://www.poczta-polska.pl:8080/bip/index.jsp?artId=9 .
  • Jak sprawdzić czy kurier dostarczył juz do Was paczkę z telefonami ?

    Informację o dotarciu do nas przesyłki zamieszczamy na Twoim koncie oraz zawiadamiamy Cię o tym mailem. Zwykle jest to nie póżniej niż 4 dni robocze od daty odebrania przesyłki od kuriera. Jeżeli po upłynięciu tego okresu na Twoim koncie nie będzie zamieszczona informacja o tym, że przesyłka do nas dotarła, prosimy skontaktować się z nami pod numerem telefonu +48 22 646 44 84

Osoby prywatne

  • Jak szybko dotrze do mnie przekaz pocztowy ?

    Przekaz pocztowy powinien do Ciebie dotrzeć w terminie 10 dni roboczych od daty zakończenia transakcji, która widoczna jest na Twoim koncie.
  • W moim koncie jest informacja, że zrealizowaliście płatność - tymczasem nie otrzymałem żadnych pieniędzy ?

    Informacja, iż "płatność została zrealizowana" oznacza, że złożyliśmy dyspozycję przelewu bankowego lub przekazu pocztowego i pieniadze powinny dotrzeć do Ciebie w przecišgu kilku najbliższych dni.
  • Minęło ponad 14 dni od informacji zamieszczonej na moim koncie o realizacji przez Was płatności, a pieniądze jeszcze nie dotarły ?

    Jeżeli pracownicy Poczty Polskiej nie zdołali dostarczyć Tobie przekazu, są zobowiązani zawiadomić Ciebie o próbie jego doręczenia zostawiając awizo. Od tego momentu masz 14 dni, aby samodzielnie odebrać pieniądze. Jeśli tego nie zrobisz - pieniądze trafią z powrotem do nas.
  • Dostałem awizo, ale zapomniałem odebrać pieniądze. Czy możecie mi je ponownie wysłać ?

    Oczywiście, ale kwota jaką Tobie wyślemy będzie pomniejszona o kwotę, którą musimy zapłacić Poczcie Polskiej za zwrot i ponowne wysłanie przekazu pocztowego.

Firmy

  • Sprzedaliśmy Wam telefony przez stronę, kiedy mamy wystawić fakturę ?

    Fakturę można wystawić od razu po zawarciu transakcji z 14 dniowym terminem płatności. Prosimy o przesłanie jej na adres naszej firmy.
  • Czy firmy mogą przeznaczać uzyskane kwoty na rzecz Organizacji Pożytku Publicznego ?

    Oczywiście. Podobnie jak klienci indywidualni, firmy mogą przeznaczyc część lub całość uzyskanej kwoty na wybraną OPP. Faktura wystawiana jest na całą kwotę uzyskaną ze sprzedaży, z której część zadeklarowaną przez firmę przekazujemy na rzecz OPP, a pozostałość wpłacamy na jej konto.

Organizacje charytatywne

  • Przeznaczyłem część należnych mi pieniędzy na fundację. Kiedy otrzyma ona pieniądze?

    Pieniądze przekazane wybranym fundacjom przelewamy na ich konta raz na 3 miesiące. Po przelaniu pieniędzy w profilu fundacji będziesz widoczny jako darczyńca.