Orange Orange Recykling

Łącznie urządzeń:
0
Szacowana kwota:
0.00 zł
Sprzedaję

Podane kwoty są wyłącznie orientacyjne i nie są wiążącą ofertą w rozumieniu prawa.

Pomoc

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy kupujecie również telefony uszkodzone ?

    Oczywiście, jednak kwoty jakie za nie oferujemy są niższe niż telefonów sprawnych i możemy je określić dopiero po przetestowaniu telefonów. Dlatego przy skladaniu zlecenia możesz dokonać wstępnej wyceny swoich telefonów, a dopiero po dotarciu do nas oraz przetestowaniu ich przesyłamy na Twoje konto ostateczną wycenę. Jeżeli ją zaakceptujesz wtedy zawieramy transakcję. Z reguły większość telefonów spełnia nasze warunki i płacimy za nie pełną wartość. Na pozostałe proponujemy zostanie przedstawiona indywiduajna wycena. Jeżeli stopień zużycia lub uszkodzeń jest tak duży, że nie możemy zaproponować żadnej kwoty, telefon może być na Twoje życzenie zrecyklingowany za darmo.
  • Czy płacę cokolwiek wysyłając Wam telefony ?

    Nie, wysyłając nam standardowo nic płacisz. Wystarczy tylko przekazać zapakowaną przesyłkę kurierowi. Proszę pamiętać, że nie bierzemy odpowiedzialności za zagubienie, uszkodzenie lub niedostarczenie przesyłki i nie pokrywamy kosztów szkód powstałych w czasie transportu do nas.
  • Ile telefonów mogę sprzedać ?

    Nie ma limitu ilości sprzedanych tefonów. Możesz nam sprzedać tyle aparatów ile chcesz.
  • Jak dowiedzieć się, ile jest warty mój telefon?

    Aktualna cena Twojego telefonu podana jest w naszym katalogu.
  • Czy mogę wysłać Wam kopertę z telefonem wrzucając ją do skrzynki pocztowej?

    Oczywiście. Jest to najprostszy sposób wysłania koperty. Jednak jeżeli chcecie mieć pewność, że przesyłka do nas dotrze, sugerujemy dostarczyć koperte do najbliższego Urzędu Pocztowego i tam samodzielnie dodatkowo opłacić dowód nadania.

Sprzedaż telefonu

  • Jak ustalić model aparatu komórkowego ?

    Nazwa producenta i model aparatu komórkowego umieszczone są pod baterią telefonu, zaś logo producenta zazwyczaj widoczne jest na korpusie aparatu . Jeżeli masz problem z wyjęciem baterii, sprawdź producenta (logo) i odszukaj na naszej stronie w jego katalogu zdjęcie swojego modelu.
  • Ile telefonów mogę sprzedać ?

    Nie ma limitu ilości sprzedanych tefonów. Możesz nam sprzedać tyle aparatów ile chcesz.
  • Co zrobić w sytuacji kiedy mojego telefonu nie ma na liście ?

    Rzeczywiście taka sytuacja - z uwagi na dużą ilość modeli telefonów- może się zdarzyć. Prosimy wtedy o poinformowanie nas o tym fakcie - uzupełniny katalog o ten model tak szybko jak to możliwe. Jednakże do oferty staramy sie nie dodawać modeli, które są starsze niz 5 lat, gdyż nie jesteśmy w stanie zaproponować za nie żadnej kwoty. Oczywiście te telefony również można przesłać do nas na adres:
    OPŁATA PRZERZUCONA NA ADRESATA
    umowa Nr 48/HH/W-wa/OA/08
    z Pocztą Polską S.A., z dnia 16.12.2008 r.

    Greenfone Sp. z o.o.
    ul. Goplańska 2b
    02-954 Warszawa
    Po umieszczeniu tego adresu na kopercie koszt przesyłki pokrywa nasza firma.
  • W Waszym katalogu za telefon, który chcę sprzedać nie oferujecie żadnych pieniędzy, czy mimo to mogę Wam go bezpłatnie przesłać?

    Oczywiście. Pomożemy Tobie bezpłatnie zrecyklingować ten telefon. Trzeba go tylko przesłać do nas korzystając z adresu:
    OPŁATA PRZERZUCONA NA ADRESATA
    umowa Nr 48/HH/W-wa/OA/08
    z Pocztą Polską S.A., z dnia 16.12.2008 r.

    Greenfone Sp. z o.o.
    ul. Goplańska 2b
    02-954 Warszawa
    Po umieszczeniu tego adresu na kopercie koszt przesyłki pokrywa nasza firma.
  • Jak usunąć złożone zlecenie?

    Jeżeli zlecenie nie jest jeszcze złożone, można to zrobić samodzielnie czyszcząc koszyk. W przypadku potwierdzonego zlecenia, prosimy o szybki kontakt pod numerem +48 22 646 44 84, a usuniemy zlecenie z systemu.
  • Sprzedałem Wam nie ten telefon, jak to naprawić?

    Prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny pod numerem +48 22 646 44 84. Jeżeli nastapił błąd w zleceniu- poprawimy go na Twoim koncie.

Telefony uszkodzone

  • Czy kupujecie również telefony uszkodzone ?

    Oczywiście, jednak kwoty jakie za nie oferujemy są niższe niż telefonów sprawnych i możemy je określić dopiero po przetestowaniu telefonów. Dlatego przy skladaniu zlecenia możesz dokonać wstępnej wyceny swoich telefonów, a dopiero po dotarciu do nas oraz przetestowaniu ich przesyłamy na Twoje konto ostateczną wycenę. Jeżeli ją zaakceptujesz wtedy zawieramy transakcję. Z reguły większość telefonów spełnia nasze warunki i płacimy za nie pełną wartość. Na pozostałe proponujemy zostanie przedstawiona indywiduajna wycena. Jeżeli stopień zużycia lub uszkodzeń jest tak duży, że nie możemy zaproponować żadnej kwoty, telefon może być na Twoje życzenie zrecyklingowany za darmo.
  • Kiedy telefon uważacie za uszkodzony ?

    Za telefon uszkodzony rozumiemy taki telefon, który:

    - nie włącza się lub nie działa poprawnie
    - ma uszkodzony wyświetlacz
    - ma wyraźne uszkodzenia zewnętrzne ( inne niż wynikajace z normalnej eksploatacji)
    - nie posiada baterii
    - nie posiada ładowrki
    - posiada blokadę Simlock
    - jest zablokowany (iCloud, FRP itd)

  • Jak zaakceptować Waszą ofertę na telefony uszkodzone?

    Należy wejść na swoje zlecenie i kliknąć akceptację zlecenia.
  • Nie zgadzam się na nową zaproponowana kwotę - jak Was o tym poinformować?

    Po otrzymaniu informacji o nowej wycenie można ją odrzucić wchodząc na zlecenie i wybrać opcje odrzucenia nowej wartości zlecenia.
  • Nie zgodziłem sie na kwotę oferowana za uszkodzony telefon, jak otrzymam go z powrotem?

    Jeżeli ostatecznie nie zgodzisz się na zaproponowaną przez nas kwotę, telefon wyślemy Tobie na podany na stronie adres w terminie 14 dni.

Ceny zmieny cen

  • Czy ceny zakupu się zmieniają ?

    Tak, zmieniają się w zależności od aktualnej ceny rynkowej i popytu. Bardzo trudno jest przewidzieć, jak często cena będzie ulegała korekcie, ale może ona zarówno zmaleć jak i zwiększyć się.
  • Jak dowiedzieć się, ile jest warty mój telefon?

    Aktualna cena Twojego telefonu podana jest w naszym katalogu.
  • Cena na telefon, który zamierzam sprzedać właśnie się zmieniła, czy możecie zapłacić mi starą cenę ?

    W przypadku, kiedy telefon nie został jeszcze zgłoszony w zleceniu, niestety nie możemy. Jeżeli natomiast cena zmieniła się po złożeniu zlecenia jesteśmy w stanie zapłacić Tobie starą cenę do 20 dni od złożenia zlecenia.

Wysyłanie telefonów

  • Czy płacę cokolwiek wysyłając Wam telefony ?

    Nie, wysyłając nam standardowo nic płacisz. Wystarczy tylko przekazać zapakowaną przesyłkę kurierowi. Proszę pamiętać, że nie bierzemy odpowiedzialności za zagubienie, uszkodzenie lub niedostarczenie przesyłki i nie pokrywamy kosztów szkód powstałych w czasie transportu do nas.
  • Czy oprócz telefonu komórkowego, mogę przesłać Wam również akcesoria ?

    Oczywiście, jednak za akcesoria nie płacimy dodatkowo.
  • Wysłałem Wam nie ten telefon, jak to naprawić ?

    Prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny pod numerem +48 22 646 44 84.
  • Wysłałem telefon z karta SIM ?

    Prosimy o jak najszybszy kontakt pod numerem telefonu +48 22 646 44 84 .Przed włożeniem telefonu do koperty upewnij się, czy karta SIM została wyjęta - jeśli trafi do nas zostanie zniszczona.

Kurier

  • Jak mogę zamówić kuriera ?

    Kurier jest zamawiany automatycznie po złożeniu zlecenia. W momencie zamówienia trasportu w firmie kurierskiej zostanie przesłana informacja drogą mailową na adres podany w trakcie składania zlecenia.
  • Zamówiony kurier nie przyjechał. Co mam zrobić ?

    Proszę się z nami skontaktować pod numerem telefonu +48 22 646 44 84 od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 16.00

Dotarcie przesyłki

  • Jak sprawdzić czy kurier dostarczył juz do Was paczkę z telefonami ?

    Informację o dotarciu do nas przesyłki będzie wysłana na Twój adres e-mail. Wiadomość będzie także zawierała ważne informacje na temat wyceny oraz link do samej wyceny.

Osoby prywatne

  • Minęło ponad 14 dni od akceptacji zlecenia, a pieniądze jeszcze nie dotarły ?

    Jeżeli minęło już 14 dni od czasu akceptacji zlecenia, ale jeszcze nie otrzymałeś pieniędzy prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy lub telefonicznie pod numerem +48 22 646 44 84, a wyjaśnimy sytuację.

Organizacje charytatywne

  • Przeznaczyłem część należnych mi pieniędzy na fundację. Kiedy otrzyma ona pieniądze?

    Pieniądze przekazane wybranym fundacjom przelewamy na ich konta raz na 3 miesiące. Po przelaniu pieniędzy w profilu fundacji będziesz widoczny jako darczyńca.